Garantie

SMARTECH  SOLUTIONS 

Consideram ca adevarata dovada de seriozitate este demonstrata prin modul in care sunt rezolvate problemele clientului si rapiditatea de raspuns.
Nu putem spune ca este o placere sa intampinam probleme tehnice insa este o oportunitate de a creste increderea oamenilor!

Toate produsele beneficiaza de garantie 5 ani.

In aceasta perioada, orice reglare, ajustare, reparatie sau inlocuire de componente se va face gratuit cu exceptia cazului de distrugere accidentala sau din neatentie.


NU SE ACORDA GARANTIE pentru defectiuni cauzate de:

Topire , ardere , socuri , imporvizatii electrice , utilizarea sau intretinerea necorespunzatoare.

Pentru a beneficia de pe urma garantiei trebuie sa prezentati produsul impreuna cu certificatul de garantie si factura fiscala (copie sau original).


IMPORTANT


1. Acest certificat de garantie nu acopera starea fizica a produsului sau a componenetelor sale.


2. Acest certificat de garantie este valid doar daca produsul v-a fost vandut de SMARTECH SOLUTIONS si este insotit de factura/bon fiscal.


3. Copiile certificatului de garantie nu vor fi luate in considerare daca acestea sunt deteriorate sau partial distruse si ilizibile.


4. Produsul va fi reparat/inlocuit ! Suma achitata nu se returneaza daca s-a depasit termenul legal.*


A NU SE LASA PRODUSUL LA INDEMANA COPIILOR NESUPRAVEGHEATI!



INTRETINERE


1)        Incarcati dispozitivele corespunzator in cazul in care nu au fost folosite o perioada lunga.


2)        Pentru curatare folositi doar solutii speciale pentru produsele electronice.


3)        Respectati cu strictete indicatiile producatorului !


Inainte de expediere toate produsele sunt verificate si testate de catre tehnicienii Smartech


In cazul in care unul din produse nu functioneaza corespunzator in ciuda respectarii instructiunilor din manualul de utilizare acesta va fi inlocuit cu unul nou in maxim 7 zile(dar de obicei in doar 48 de ore) de la achizitionare.

Trebuie doar sa trimiteti produsul inapoi in aceeasi stare ca la achizitie (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

CLIENTII DIN ALTE LOCALITATI VOR SUPORTA CHELTUIELILE DE TRANSPORT (TUR-RETUR).

Daca produsul este defect in momentul achizitionarii, firma noastra se angajeaza sa platesca cheltuielile de transport. Constatarea defectiunii trebuie sa fie facuta in decursul a trei zile de la primirea produsului.

Produsele comercializate pe website-ul www.spioneaza.ro corespund conditiilor de calitate si conformitate, si nu pun in pericol sanatatea sau siguranta utilizatorilor.

Drepturile consumatorilor sunt in conformitate cu legislatia Romana in vigoare la data vanzarii.

Fiecare client este liber sa aleaga o metoda de livrare ce il poate avantaja .


ATENTIE !

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei . Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie .

ASIGURAM SERVICE POST-GARANTIE !

In cazul in care produsul necesita service in perioada de garantie va rugam sa ne contactati.

Produsul se va trimite in garantie cu ambalajul original, certificatul de garantie, accesoriile aferente.

Produsul va fi scos din garantie daca:

- defectele au fost cauzate in urma: socurilor / arderii / topirii / supraalimentarii 

- sigiliul a fost indepartat; 

- nu a fost utilizat corespunzator, conform instructiunilor;

- nu are actele sau accesoriile aferente.


Garantia este valabila pentru folosirea produsului in regim personal (casnic).

Interventiile neautorizate sau folosirea incorecta a produsului duc automat la scoaterea lui din garantie.

Defectiunile survenite in urma descarcarilor electrice, socurilor electrice ,socurilor mecanice si termice , expunerea la umezeala sau contactul cu lichide, utilizarea necorespunzatoare a incarcatorului ( conectorului) , introducerea gresita a SIM-ului nu fac obiectul garantiei. Deasemenea elementele consumabile nu fac obiectul garantiei.

Deteriorarea sigiliilor sau inlaturarea lor de pe produs duce automat la scoaterea acestuia din garantie.

Datorita faptului ca produsele pot fi utilizate, astfel incat,  clientul atingandu-si un anumit scop, iar mai apoi  reclamand false nemultumiri asupra produsului, nu-i vor fi returnati banii pe produsul achizitionat.


 

CONFIDENTIALITATE

Mentionam ca toate datele furnizate de catre dumneavoatra sunt confidentiale si sunt folosite doar in scop comercial pentru a elibera factura, certificatul de garantie si pentru expedierea produselor.

Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de smtsol.ro, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv:  Comert electronic si Contracte la distanta, asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania www.anpcnet.ro


CONDITII DE RETURNARE
Aveti dreptul de a verifica produsele nu de a leutiliza si apoi returna!
Termenul de retur este de 14 zile (calendaristice - 10 zile lucratoare + 4 nelucratoare (weekend) - conform ANPC


OBLIGATORIU!
Daca produsul prezinta defecte sau nu corespunde si doriti sa il returnati:
1. Anuntati-ne telefonic ca urmeaza sa returnati produsul: 0734.322.872
2. Completati talonul de returnare primit odata cu produsul;
3. Va asigurati ca produsul are toate accesoriile,exact ca la primire;
4. Inveliti produsul intr-un material protector pentru a evita deteriorarea sa intimpul transportului;
5. Expediati coletul prin Fan Courier (Tel: 021.93.36) catre:
    SC SMARTECH UNIVERSE SOLUTIONS SRL, STR,SILFIDELOR NR.4, BUCURESTI - SECTOR 5

> Costul transportului este suportat integral de catre client.
> Returnarea banilor se va face in termen de 15 zile lucratoare prin metodaindicata pe talonul de returnare.
> In cazul in care alegeti sa inlocuim produsul, va trebui sa asteptati panacand cel trimis de dumneavoastra ajunge la noi.   
> Coletele trimise prin alta firma de curierat vor fi respinse.
> Conditiile impuse sunt in conformitate cu legislatia ANPC. Nerespecareaoricarei cerinte va conduce la respingerea returnarii.
> Formularul online se completeaza pentru a ne pune in tema ca urmeaza saprimim un colet.
> Talonul de returnare se completeaza si se adauga in colet pentru a procesa returul mai repede.